Розширення велопішохідної зони до 5 метрів завдяки зеленій зоні біля житлового комплексу San Francisco на проспекті Перемоги не було виправдане, вважає автор проєкту скверу Максим Коцюба.

За його словами, тротуар із велодоріжкою шириною в 5 метрів облаштували у 2016 році, до цього на ділянці була зелена зона. Розширення доріжки відбулося саме завдяки їй. Унаслідок цього дерева опинилися притиснутими до краю. Автор проєкту вважає, що розширення можна було б провести завдяки проспекту, загальна ширина якого станосить 44 метри.

Під час розроблення проєкту відкритого громадського простору вздовж житлового комплексу автори врахували перепад рельєфу від будівлі та включили дерева в нову зелену зону.

Таким чином, ширина пішохідної зони з велодоріжкою становила 4 метри, а за маршрутом у бік станції метро «Берестейська» вона має ширину 3 метри, іноді звужуючись до 2.

Автори стверджують, що залишити ширину цієї ділянки в 5 метрів впритул до дерев було невиправдане.

Вони також вважають, що після акцій протесту велопішохідну доріжку повернуть до початкового стану, як на фото:

Детальніше проєкт відкритого громадського простору вздовж ЖК San Francisco можна розглянути тут.


Представники ГО «Асоціація велосипедистів Києва» зустрічалися з керівництвом девелоперської компанії SAGA Development і мережею супермаркетів Ultramarket (колишній «Мегамаркет»), щоб обговорити відновлення велодоріжки, яку демонтували для облаштування автопарковки поруч із ЖК San Francisco на проспекті Перемоги.

Активісти вимагали відновити велопішохідну доріжку в параметрах: тротуар шириною 2,7 метра та велодоріжку шириною 2,3 метра.

Забудовник і магазин були готові відновити інфраструктуру до такої ширини, якої вони були до облаштуванням там парковки: 2,3 метра й 1,7 метра відповідно.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: студія ландшафтної архітектури Kotsiuba