Київська обхідна дорога. В «Укравтодорі» розповіли, на якому етапі проєкт
Дві ділянки Київської обхідної дороги (КОД) проєктуються, ще на дві – оголошено тендери, розповіли в «Укравтодорі», який є замовником будівництва.
Ділянки КОД:
- перша ділянка – від М-06 Київ – Чоп до М-05 Київ – Одеса протяжністю 35,2 кілометра
- друга ділянка – від М-07 Київ – Ковель – Ягодин до М-06 Київ – Чоп протяжністю 18,1 кілометра
- третя ділянка – від М-05 Київ – Одеса до Н-01 Київ – Знам’янка протяжністю 22,9 кілометра
- четверта ділянка – будівництво мосту через Дніпро з підходами до Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів протяжністю 25,7 кілометра
- п’ята ділянка – від Гора – Рогозів до М-03 Київ – Харків протяжністю 9,7 кілометра
У серпні 2020 року «Укравтодор» почав розроблення проєктної документації цих п’яти ділянок. Наразі перші дві ділянки вже проєктуються, у березні 2021 року оголосили тендер на проєктування ще двох ділянок. Тендер на проєктування останньої ділянки «Укравтодор» обіцяє оголосити найближчим часом.
Влітку 2021 року проєкти перших ділянок будуть готові, і «Укравтодор» розраховує почати будівництво першої черги КОД.
Київська обхідна дорога (КОД) є частиною Великої кільцевої автодороги, що передбачає спорудження так званого «напівкільця» навколо Києва загальною протяжністю близько майже 150 кілометрів. Проєкт має вивести транзитні потоки за межі Києва та розвантажити дороги. КОД має з’єднати автомобільні дороги М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса та Н-01 Київ – Знам’янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь та М-03 Київ – Харків та обхід міста Бровари.
КОД планують побудувати в межах програми «Велике будівництво», її проєкт представили влітку 2020 року. Будівництво першої ділянки дороги планували розпочати у 2021 році, а закінчити проєкт у 2025-му. Вартість будівництва дороги оцінюють у 3 мільярдів доларів.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі