Зоозахисна організація UAnimals запустила кампанію #якщозтобоютак, у якій розповідатиме про викинутих на вулицю тварин і пропонуватиме уявити, що через ці причини можна було б викинути на вулицю людину.

«Він почав дивно пахнути», «вона намочила на диван», «він заважав у квартирі»... «Уявіть, що все це причини, через які люди викинули на вулицю дитину. Звучить як повна маячня, адже це занадто жорстоко. Проте для багатьох котів і собак це сувора реальність», – пояснюють у UAnimals.

«Колір собаки не підійшов до дизайну нової квартири». Так звучить реальна причина, через яку молодий пес потрапив в один з українських притулків. <...> Тварина, що довіряє й безумовно любить, опиняється посеред траси чи прив'язаною до дерева в лісі (теж поширена історія), бо в людях подекуди немає Людей», – каже засновник UAnimals Олександр Тодорчук.

«Найгірше рішення – потай викинути тварину на вулицю чи підкинути під притулок. Ви можете знайти йому нову родину, зробити оголошення в соціальних мережах чи відповідних групах або звернутися по допомогу до притулку або волонтерів», – радять у UAnimals.

Кампанію розробили спільно з агентствами BBDO Ukraine і Limelite.


У грудні UAnimals запустила онлайн-магазин хутра, де ціна вказана в кількості вбитих тварин.

У березні UAnimals встановила у 12 містах України сітілайти, які пропагують відмову від експлуатації тварин для фото.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: UAnimals