В Україні анонсували перший концесійний автобан за маршрутом Краковець – Броди – Рівне (за винятком ділянки північного обходу Львова), повідомляє «Укравтодор».

Зокрема, «Укравтодор» і компанія «Автомагістраль – Південь» підписали меморандум щодо підготовки пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства в межах проєкту будівництва й експлуатації атобану

«Автомагістраль – Південь» за власний кошт розробить техніко-економічне обґрунтування реалізації проєкту. Цей меморандум дасть змогу оголосити відкритий конкурс із відбору приватного інвестора для будівництва маршруту, каже очільник «Укравтодору» Олександр Кубраков.


У 2019 році в Україні вже почали розробляти проєкти перших трьох платних доріг. Першими мають стати ЛЬВІВ – КРАКОВЕЦЬ, ЛЬВІВ – ТЕРНОПІЛЬ І КИЇВ – БІЛА ЦЕРКВА.

Восени 2020 року «Укравтодор» разом зі Світовим банком і Міністерством інфраструктури України презентували програму державно-приватного партнерства в дорожній галузі. На першому етапі планують передати інвесторам 6 пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1400 кілометрів.

Першу платну дорогу в Україні зі Львова до пункту пропуску Краківець на кордоні з Польщею мали почати будувати у 2020 році.

У 2019 році керівник «Укравтодору» Славомір Новак сказав, що один кілометр проїзду по платній дорозі може коштувати 2–3 ГРИВНІ ЗА КІЛОМЕТР. А у 2020 році в «Укравтодорі» сказали, що дороги великого будівництва поки будуть безкоштовними, оскільки в Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. 

23 грудня 2020 року уряд затвердив постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані в межах концесії. Мета постанови – створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі