Чотириденний робочий тиждень стає тенденцією у світі – Bloomberg
Чотириденний робочий тиждень стає поширеною тенденцією у світі, повідомляє Bloomberg. За даними американського сервісу пошуку роботи ZipRecruiter, кількість публікацій, у яких згадується чотириденний робочий тиждень, збільшилася втричі за останні три роки.
Навесні 2020 року берлінська технологічна компанія Awin з понад 1000 працівників дозволила їм іти з роботи в п’ятницю в обідню пору. Експеримент виявився успішним, зросли продажі, залученість співробітників і задоволеність клієнтів. У січні 2021 року Awin увела чотириденний тиждень у компанії без скорочення зарплат.
У грудні 2020 року експеримент із чотириденним робочим тижнем розпочала компанія Unilever для співробітників у Новій Зеландії. Він триватиме рік. Якщо експеримент виявиться вдалим, на чотириденний робочий тиждень переведуть усі 155 000 працівників Unilever.
«Чотириденний тиждень набирає обертів. Для переважної більшості фірм скорочення робочого часу – цілком реальна мета», – розповів Віл Стронг, директор із досліджень британського аналітичного центру Autonomy.
Протягом трьох років тестуватиме чотириденний робочий тиждень Іспанія. Уряд країни фінансово підтримає компанії, які погодяться скоротити робочий тиждень із 40 до 32 годин, не зменшуючи водночас зарплати.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі