Київський бренд одягу O(FourFour) запустив проєкт міського туризму OFF(Routes). Кожен член команди бренду буде ділитися власним маршрутом прогулянок Києвом.

Проєкт OFF(Routes). Фото: O(FourFour), Instagram

Перший маршрут уже є на сайті бренду. Його створили члени команди O(FourFour) Маша та Акіра.

Перший маршрут міського туризму від O(FourFour)

Цей маршрут пролягає від станції метро «Арсенальна» до будь-якої локації на Подолі. Загальна дистанція 10 кілометрів, а необхідний час – 2,5 години.

Перший маршрут від Маші та Акіри з O(FourFour). Фото: O(FourFour), Instagram

Крім маршруту, на сайті є аудіосупровід для прогулянки. Команда збирається щотижня випускати по одному маршруту і до кожного з них додаватиме плейлист, пише DTF Magazine.


O(FourFour)  це київський бренд одягу. Його заснували 17 лютого 2019 року як бренд, що виготовлятиме одяг для водних видів спорту. Його заспустила Віта Ноздрачова через те, що не могла підібрати зручну й стильну форму для тренувань з вейксерфінгу. Але окрім цього, бренд почав випускати й інший одяг для чоловіків і жінок (топи, одяг для прогулянок (штани, руно, баффи).

Одяг київського бренду O(FourFour). Фото: O(FourFour)

Бренд вважає себе екофрендлі. Зокрема, для виробництва використовують перероболений нейлон, «хоч він вищий у ціні і з ним важче працювати». Також бренд просить постачальників надавати інформацію й відповідну документацію щодо того, у яких умовах були виготовлені тканини. Більше про O(FourFour) The Village Україна писала тут.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка і фото: O(FourFour)