Banda створила «невічний» логотип Чорнобиля. Що це й навіщо
Креативна агенція Banda створила брендинг для Чорнобильської зони, щоб привернути увагу до зникнення місць, які нагадують про катастрофу 1986 року.
«Мало хто знає, що міста Чорнобильської зони поступово зникають: їх руйнує час і поглинає природа. А це означає, що з часом у людей зникне можливість побачити прямі наслідки катастрофи», – кажуть в агенції.

В агенції вирішили, що стандартний логотип не зможе передати їхній меседж, тому створили так званий «невічний логотип». За основу взяли форму поверхні реактора, у якому відбувся вибух. Це відправна точка існування лого – логотип Чорнобиля 1986 року. За задумом авторів, із кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації.

Навколо логотипу також створили цілісну візуальну систему. Як і лого, вона змінюється з кожним роком. Зміни відбуватимуться кожного 26 квітня, у річницю вибуху на ЧАЕС.

Новий брендинг Чорнобильскої зони Banda почала розробляти ще у 2019 році після того, як співробітники агенції побували на екскурсії в зоні відчуження й побачили місця, що поступово зникають. Разом зі студією Other Land та Orient Web Development вони також створили новий туристичний сайт Чорнобильської зони.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Зображення: Banda