У Великій Британії б’юті-брендам і блогерам, які рекламують косметику і продукти по догляду за шкірою, заборонили використовувати фільтри та ретушувати світлини, передає BBC.

Таке правило запровадило Управління зі стандартів реклами Великої Британії (ASA) у відповідь на кампанію #filterdrop – заклик до блогерів та лідерів думок позначати відретушовані знімки відповідним хештегом. У ASA вважають, що ретуш перебільшує ефект б’юті-продуктів, обманює аудиторію і прирівнюється до недобросовісної реклами.

ASA проаналізувало два рекламних ролики в Instagram двох компаній, які випускають продукцію для догляду за тілом та обличчям. Експерти встановили, що у відео про засоби для засмаги використали фільтр, який «приводив до помилкового сприйняття і перебільшував ефект, якого допоміг досягти продукт». В одній із компаній кажуть, що не використовували фільтри, але не оскаржуватимуть рішення ASA.

Нова постанова поширюється на всі соцмережі та стосуватиметься не тільки блогерів і знаменитостей, які рекламують косметику, але і б’юті-брендів. В ASA вважають, що вказівки ​​на використання фільтра у рекламному контенті недостатньо, тому їх використання забороняють повністю.


У липні 2020 року візажистка й блогерка Саша Палларі почала кампанію #filterdrop. Вона закликала частіше показувати в Instagram «своє справжнє обличчя», а контент лідерів думок та блогерів маркувати, що для рекламного фото вони використали фільтр. Кампанію підтримали сотні жінок і чоловіків, які викладали в соцмережі свої фото без фільтрів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі