Завдяки штрафам за порушення законодавства про рекламу бюджет Києва у 2020 році поповнився на 480,8 тисячі гривень, повідомляє Держпродспоживслужба.

Протягом 2020 року Держпродспоживслужба дослідила 1466 столичних рекламоносіїв, із них у сфері зовнішньої реклами – 490, у сфері внутрішньої реклами – 653, на радіо – 86, у друкованих ЗМІ – 72, на транспорті – 95.

Виявлено 329 порушень, серед них у сфері зовнішньої реклами – 48, у сфері внутрішньої реклами – 247, на телебаченні та радіо – 14, і на транспорті – 17.

10 реклам визнали недобросовісними, а також зафіксували три випадки розповсюдження реклами з ознаками дискримінації.

Загалом Держпродспоживслужба протягом року винесла 304 рішення про накладення штрафів на 735,2 тисячі гривень, з яких порушники сплатили добровільно лише 480,8 тисяч гривень (за 220 штрафів).

Приклади порушень у рекламі, які навела Держпродспоживслужба:

 відсутня дата дії знижки

 оголошення про знижки висіло після завершення акції

 заборонена реклама алкоголю


У листопаді з одного будинку в Києві зняли 89 незаконних рекламних вивісок.

 За 2020 рік у Києві прибрали понад 20 тисяч незаконних рекламних конструкцій, а від початку кампанії очищення міста понад 76 тисяч вивісок.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі