UAnimals запустила магазин хутра: ціну показують у кількості вбитих тварин
Зоозахисна організація UAnimals запустила онлайн-магазин з продажу виробів із хутра. Але він несправжній: це акція до Fur Free Friday, щоб привернути увагу до проблеми виробництва хутра у світі.
«Ми в UAnimals вирішили піти далі акцій та пікетів і створили власний онлайн-магазин натурального хутра, який за ці два тижні встиг стати досить популярним. Особливість крамниці полягає в максимально чесній ціні», – розповідають в UAnimals.
На сайті опубліковані позиції з фото шуб і виробів з хутра ніби у звичайному онлайн-магазині. Та натискаючи на кнопку «дізнатись ціну», покупець шуби дізнається, скільки було убито тварин для виготовлення шуби.
Онлайн-магазин створили два тижні тому, до Fur Free Friday – це акція, яка проходить щороку у світі у «Чорну п’ятницю», коли активісти закликають людей відмовитись від покупок натурального хутра.
Потенційну аудиторію шукали у тематичних групах любителів хутра, також запустили рекламу у Facebook та Google. За два тижні магазин відвідали понад 12 тисяч людей.
«Пани і панянки з Києва і Львову, Харкова, Одеси та інших міст побували в магазині чесних цін», – кажуть в UAnimals. Додають, що онлайн-магазин продовжить працювати і радять його відвідати усім любителям хутра.