У кількох районах Києва через перевантаження не працюють сервіси доставки їжі – Glovo, Bolt і Raketa
Щонайменше у двох районах Києва ввечері 10 грудня стало неможливо замовити їжу через сервіси Glovo, Bolt і Raketa.
У Голосіївському районі не працюють усі три сервіси, а в Шевченківському не працює Glovo. Водночас у Дарницькому їжу все ще можна замовити.


У сервісах доставки кажуть, що збій виник через перевантаження систем (надмірну кількість замовлень).
Зазначимо, що ввечері 10 грудня у Києві різко погіршилися погодні умови: на дорогах виникла ожеледиця, комунальники обробляють дороги протиожеледними засобами.
У листопаді Glovo запустив функцію самовивозу. Клієнти можуть зробити замовлення страв у застосунку й самостійно забрати своє замовлення з закладу.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
ОБКЛАДИНКА: Ярослав Друзюк для The Village Україна