Щонайменше у двох районах Києва ввечері 10 грудня стало неможливо замовити їжу через сервіси Glovo, Bolt і Raketa.

У Голосіївському районі не працюють усі три сервіси, а в Шевченківському не працює Glovo. Водночас у Дарницькому їжу все ще можна замовити.

У сервісах доставки кажуть, що збій виник через перевантаження систем (надмірну кількість замовлень).

Зазначимо, що ввечері 10 грудня у Києві різко погіршилися погодні умови: на дорогах виникла ожеледиця, комунальники обробляють дороги протиожеледними засобами.


У листопаді Glovo запустив функцію самовивозу. Клієнти можуть зробити замовлення страв у застосунку й самостійно забрати своє замовлення з закладу.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

ОБКЛАДИНКА: Ярослав Друзюк для The Village Україна