«Агенти крові» запускають фотопроєкт, щоб звернути увагу на донорство
Волонтерська організація «Агенти крові» запускає фотопроєкт, щоб звернути увагу на донорство.
Протягом трьох місяців зими фотографуватимуть донорів в Інституті Амосова в Києві.
Як реквізит для фотозйомок обрали гемакон (контейнер для донорської крові). Він буде наповнений глітером. Слоган акції – «Кров не червона. Кров чарівна».
«Агенти крові» та київська пекарня Bakehouse запустили cпівпрацю, щоб зібрати кошти для створення застосунку для донорів крові. Для цього пекарня створила й почала продавати новий вид печива. 30 гривень з кожного пакунка печива йдуть на розробку мобільної програми для донорів.
З серпня 2015 року «Агенти крові» залучили близько 5000 донорів. Волонтери організації чергують у трьох центрах крові столиці (щовівторка – в Інституті серця на лівому березі, щосереди – в «Охматдиті», щочетвер – в Інституті Амосова).
The Village Україна розповідав, як стати донором крові в «Київському міському центрі крові».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
обкладинка й Фото: «Агенти крові»