На фоні пандемії росте популярність віртуальних інфлуенсерів – Bloomberg
У світі дедалі популярнішими стають віртуальні інфлуенсери, а коронавірус лише сприяє зростанню їхньої популярності, пише Bloomberg.
Наприклад, блогерка Seraphine має понад 400 тисяч підписників в Instagram, і її популярність далі росте. Seraphine була створена Riot Games Inc. – студією- автором відеогри League of Legends.
Невдовзі Seraphine «відвідає» Шанхай із музичною презентацією, водночас більшість живих інфлуенсерів змушені сидіти вдома через карантин.
«Віртуальні інфлуенсери, хоч вони й фальшиві, мають реальний бізнес-потенціал… У перспективі з ними дешевше працювати, ніж з людьми, вони на 100% керовані, можуть з’являтися відразу в багатьох місцях і, що найбільш важливо, ніколи не старіють і не вмирають», – коментує Крістофер Треверс, засновник вебсайту про віртуальних зірок virtualhumans.
За його словами, Seraphine в соцмережах щодня привертає увагу до 8 мільйонів користувачів і є однією з 125 найбільш активних віртуальних інфлуенсерів у світі. 50 з них дебютували в соціальних мережах за 18 місяців до червня 2020 року. На YouTube налічується понад 5000 віртуальних впливових осіб.
Важливим фактором популяризації віртуальних блогерів є покоління Z, пише Bloomberg: до кінця 2020 року ця аудиторія в соцмережах світу становитиме понад 2,56 мільярда осіб.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: Seraphine