Будівництво метро на Виноградар: проклали 60 метрів тунелю
Для метро на Виноградар проклали вже 60 метрів тунелю, повідомляє КМДА.


Будівельники розраховують, що незабаром завдяки монтажу всіх технологічних візків комплекс набере свою максимальну швидкість і проходитиме під землею близько 200 метрів на місяць.

Тунелепрохідницький комплекс рухається від станції «Мостицька» в напрямку станції «Сирець», де фінішує майже через 1,3 кілометри. Наразі проводять проходку так званого правого тунелю – з Виноградаря в центр.


окрім того:
будують правий перегінний тунель від Виноградаря до Сирця;
дільницю облаштування обертових тупиків станції «Проспект Правди» готують до розширення на південь, на територію майбутнього аварійного виходу зі станції;
на майданчику, де будують електричну підстанцію «Мостицька», бетонують стіни тунелів і саму підстанцію;
практично завершили бетонування перекриттів внутрішніх приміщень, монтаж арматурного каркасу стін і роботи з гідроізоляції західної стіни котловану.

Метро на Виноградар почали будувати в березні 2019 року. Станції «Мостицька» й «Проспект Правди» мають відкрити у 2021 році, вони розраховані на щоденне обслуговування 90 тисяч пасажирів.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: КМДА