Будинок-музей Михайла Булгакова, розташований на Андріївському узвозі в Києві, оновив свій дизайн-код.

Основою нової айдентики став зелений колір, який мав абажур улюбленої лампи Булгакова.

У новому логотипі використали обриси вікон будинку.

В айдентиці також використали чорно-білі напівтонові зображення.

Ініціював розробку нової айдентики засновник агенції Seventeam Дмитро Федоренко, залучивши до роботи дизайн-студію Lliwell, відеопродакшн Luminescence і благодійний фонд «Культурні новації».

Також для музею створили відеогід і новий сайт, де є функції швидкого замовлення екскурсій. Пізніше додадуть інтернет-магазин книг і сувенірів, а також можливість донейтів.


 Дивіться, як оновили візуальний стиль Молодого театру.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі