Без машин і з трамваєм. Дивіться, якою може бути нова Бессарабська площа
Проєкт оновленої Бессарабської площі в Києві розробили на курсі «Урбан дизайн» в Projector. Пропонують зробити площу пішохідною, частково відкрити підземний ТРЦ та відновити через площу лінію трамвая.
«Звільнивши площу від автівок, ми об’єднали розрізнені фрагменти простору навколо неї та зробили повністю пішохідною. Створили зручну систему наземних переходів, що зв’язує площу з вулицями навколо. Таким способом Бессарабка стає інклюзивним і безпечним простором, а тому й комфортною для прогулянок і дозвілля», – розповідають у проєкті.
Зараз КМДА планує продовжити борщагівську трамвайну лінію до вулиці Шота Руставелі. У майбутньому «Урбанина» пропонує продовжити її з вулиці Руставелі до Бессарабського проїзду та далі по Хрещатику та бульвару Шевченка.
Пропонують також об’єднати озеленення Хрещатика, бульвару Шевченка та відновленого бульвару на вулиці Басейній в єдину зелену зону. Дерева зроблять площу затіненою й естетично привабливою та вирішать проблему очищення повітря й шумового забруднення.
Уздовж вулиць пропонують зробити систему зелених зон для водовідведення: вони прийматимуть значну частину опадів, які очищатимуться, поступово просочуючись у ґрунт. Перед Бессарабським ринком пропонують облаштувати дощовий садок, який за необхідності прийматиме в себе надлишок опадів. На площі за ринком пропонують розмістити додатковий простір для літніх майданчиків і дозвілля.
Також пропонують влаштувати на поверхні канал для річки Хрещатик, котра зараз протікає в колекторі під землею.
У проєкті відкрили простір «Метрограду» та влаштували по периметру прозорі й активні фасади для різноманітних ресторанів, кав’ярень і магазинів. Посеред площі розмістили велику зелену зону з простором для відпочинку та спілкування. Доступ до цієї території зробили з інклюзивним пандусом для зручного доступу й амфітеатром для відпочинку.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі