Через пандемію COVID-19 зросла популярність Lego
Продажі конструкторів Lego в першій половині 2020 року продажі виросли на 14 %, як порівняти з тим же періодом 2019 року. Про це 3 вересня заявили в компанії, пише CNN.
Тож операційний прибуток Lego виріс на 11 % – до 622 мільйонів доларів.
Творці іграшок вважають, що, купуючи конструктори, люди таким способом намагаються знайти інші способи провести час на карантину.
Крім того, прибуток Nintendo (японський виробник електроніки та відеоігор) за останній квартал виріс на 428 % через те, що консоль Switch і гра Animal Crossing мали високий попит на ринку. 2020 року акції компанії виросли на 35 %.
Водночас іграшкові конгломерати такі, як: Mattel і Hasbro (HAS) – зазнають збитків. Через пандемію в компаній виникли проблеми з виробництвом і поширенням іграшок.