Трудові книжки протягом 5 років перейдуть у цифровий формат
Парламент ухвалив у першому читанні законопроєкт про перехід із паперових на електронні трудові книжки, пише УНІАН.
Найближчі 5 років можна використовувати два варіанти трудової: і паперовий, й електронний.
Інформацію про трудову діяльність до державного реєстру можна буде внести через сайт електронних послуг Пенсійного фонду. Для цього будуть потрібні скановані або оцифровані копії документів: паспорту, трудової книжки, довідки.
Дані вноситимуть працівник і роботодавець, використовуючи електронний підпис. Після цього паперовий варіант трудової книжки роботодавець має віддати працівнику.
У 2019 році уряд підтримав ініціативу Мінсоцполітики щодо переведення трудових книжок в електронний формат.
Запровадження електронної трудової дає такі переваги:
- не треба збирати довідки для підтвердження свого трудового стажу, якщо втратили книжку.
- пенсії та соціальні виплати поступово почнуть призначатися автоматично.
- зменшить навантаження на роботодавців і ФОПів.
- спростить пошук та оформлення людей на роботу.
- полегшить оформлення пенсійних витрат: усі дані вже знатиме Пенсійний фонд.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі