Онлайн-гід з державних послуг запустили в Україні: як він працюватиме
В Україні запустили онлайн-гід з усіх державних послуг, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування. Гід 27 серпня презентувало Міністерство цифрової трансформації.
Застосунок запустили разом 39 органів державної влади: він розміщений на порталі «Дія».
Зараз на онлайн-сервісі є інформація щодо близько 1 000 державних послуг: про місце, спосіб, строк, вартість, результати отримання послуг, а також потрібні документи та спосіб оскарження їх результатів.
Послуги упорядковано за 17 категоріями залежно від сфери діяльності: серед найпопулярніших – соціальний захист, громадянство та міграція, діяльність бізнесу та громадських формувань, транспорт, сфера інтелектуальної діяльності, фінанси та податки. Завантажувати реєстр можна у двох форматах: Excel і Json.
Створили також розділ із 36 життєвих подій, наприклад: отримання паспорта, захист своєї інтелектуальної власності.
Якщо людина не знайшла свою послугу, просять повідомляти про це, щоб поліпшувати гід.
«Дія» – це концепція «держави у смартфоні», де планують об’єднати всі державні послуги в одному сервісі. Проєкт створили на замовлення Міністерства цифрової трансформації.
Першими документами в додатку стали доступні цифрові водійські права й техпаспорт. Вони містять цифровий вигляд оригінальних документів і QR-код. Їх, зокрема, можна використовувати для подорожей по Україні. У додатку «Дія» також планують запустити електронну прописку.