Офіс президента хоче оновити бренд Ukraine NOW. Перші реакції на новий дизайн
24 серпня президент Володимир Зеленський опублікував відео, де розповідає про «нову українську реальність». В адміністрації президента кажуть, що цим відео поклали «старт масштабній інформаційній кампанії з перезапуску бренду України – Ukraine NOW», затвердженого урядом у 2018 році.
У відео йдеться про те, що «Україна – більше не країна бідності та корупції», а «новий технологічний центр світу, житниця Європи з величезним туристичним та інвестиційним потенціалом». Україна стане «проривом», і з нею «увесь світ може досягати успіхів уже зараз», запевняють в ОП.
Розробники ролика використали нові шрифти, ілюстрації й оформлення, що не відповідають оригінальному бренд-буку Ukraine NOW від рекламного агентства Banda.
Водночас новий дизайн розкритикували. Зокрема, директор зі стратегії агентства Banda Ярослав Сердюк написав, що йому «дуже соромно».
Бренд-лідер Fedoriv Agency Валентин Панюта коментує перезапуск бренду, як «шорт-термінізм і нездатність слідувати одній стратегії».
Бізнесмен Артур Оруджалієв розкритикував ідею перезапустити бренд, який був ефективним.
Ukraine now – це міжнародна маркетингова кампанія українського уряду, яка стартувала в 2018 році. Її ціль – сформувати бренд України у світі, залучити в країну інвестиції та поліпшити туристичний потенціал. У підготовці до кампанії взяли участь 27 експертів комісії з питань популяризації України у світі.
Київська рекламна агенція Banda отримала нагороду на дизайнерському конкурсі Red Dot Award 2018 за брендинг України в категорії Corporate Identity.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі