Мережа кінотеатрів Multiplex запустили власний бренд морозива
Мережа кінотеатрів Multiplex запускає власний бренд джелато та сорбетів Gelato Cinemato. Морозиво вже можна придбати в мережі кінотеатрів Києва.
Найближчим часом воно з’явиться в Одесі та Дніпрі.
Морозиво готується з натуральних продуктів: свіжого молока, вершків і цукру, з додаванням фруктів, ягід, шоколаду, горіхів. Усього є вісім смаків:
- мадагаскарська ваніль
- чорний шоколад
- солона карамель з карамельними кріспами та попкорном
- козячий сир з мигдалем
- джандуя та кранч, вишня-крем з шоколадом і ромом
- манго та маракуя-банан
- полуниця й лимон
Вартість морозива: Retroville, Lavina, «Проспект», «Комод», Multiplex Drive In by Parimatch – 118 грн; «ЦУМ», «Атмосфера» – 135 грн.