«Епіцентр» планує запуск власного маркетплейсу.

Про це повідомляють на сайті компанії.

Продавці та партнери можуть залишити заявку для співпраці з компанією. «Епіцентр» пропонує партнерам онлайн- та офлайн-вітрини й доступ до 12 мільйонів онлайн-покупців щомісяця (за даними компанії).

У продавців на сайті буде власна сторінка з товарами, відгуками й інформацією. Обробка замовлень відбуватиметься через кол-центр.

Терміни запуску маркетплейсу ще не відомі.


Маркетплейси — посередники між продавцями та покупцями, які надають свої платформи для продажу та купівлі товарів в інтернеті.

Раніше ми писали, що «Епіцентр» вирішив також розвивати продовольчий напрям: мережа планує відкрити щонайменше сім продуктових магазинів в Україні.