Профіль Гоголя та галушки на новому туристичному лого Полтавщини
Для Полтавської області створили серію нових логотипів туристичної галузі області, пише місцеве видання «Зміст».
Щоб створити нове лого, опитали людей у місті, з чим у них асоціюється Полтавщина. Опитування проводили студенти.

Окрім загального логотипу, створили 5 окремих лого з різними візуальними образами. Наприклад, «Надихайся» з обличчям Миколи Гоголя, «Смакуй» з полтавськими галушками, «Майструй» з Решетилівським рушником.


Для кожного лого обрали окремий колір. Наприклад, андроїдний зелений для «Надихайся», що «підсвідомо асоціюється зі стабільністю, сталістю та наполегливістю».

За розробку лого відповідала студія Lampa agency, коштував проєкт 20 тисяч гривень. Дизайнери працювали над лого 7 місяців.
Логотип або його частини можуть використовувати будь-які представники туристичної галузі.
Дивіться, який вигляд має новий бренд і логотип Черкаської області.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі