Створили айдентику Черкаської області: дивіться, який вигляд має лого та бренд
Для Черкаської області створили айдентику: вона включає логотип, бренд і стратегію розвитку бренду, повідомили в міськраді.
Айдентику спільно створювали Bulanov büro та White Studio Design. Дизайнери кажуть, що хотіли показали не лише силу (слоган «місце сили»), але й волю та легкість області.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/xuqeNULCtpU2mYPEbkViLw.png)
В основі логотипу лежить форма прапора Богдана Хмельницького та характер літери «Ч» з літописів того часу.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/gUHKpmMOMm4gyjHLZbchiw.png)
Виник символ, який часто зустрічається в різних деталях та артефактах у регіоні.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/OrqrlFOtmrGjb3sso02ing.png)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/ENHMAFblW13s-MR5k7eWpQ.png)
Леттерінг для лого спеціально розроблений Дмитром Растворцевим. В основі літер зашиті букви з літописів з характерними деталями.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/uQX3PC46aFY2As9UcqnFDw.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/9DbsVvyZuKRcih4sSThXYw.png)
Кольори брендингу натхненні з пейзажів, трипільських предметів на вбраннях козаків.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/poNHgog2qpXA-1XLiAc73Q.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/oMXJnnF5EA7-fVmFz2KM-g.png)
Також розробили маркетингову стратегію розвитку туризму (за це відповідала команда фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави).
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/C_xBmxvCKW1UMqQ4WSLZdQ.jpg)
Дивіться, який вигляд має нова айдентика Одеського кінофестивалю: її створювали в BBDO Ukraine.