Створили айдентику Черкаської області: дивіться, який вигляд має лого та бренд
Для Черкаської області створили айдентику: вона включає логотип, бренд і стратегію розвитку бренду, повідомили в міськраді.
Айдентику спільно створювали Bulanov büro та White Studio Design. Дизайнери кажуть, що хотіли показали не лише силу (слоган «місце сили»), але й волю та легкість області.
В основі логотипу лежить форма прапора Богдана Хмельницького та характер літери «Ч» з літописів того часу.
Виник символ, який часто зустрічається в різних деталях та артефактах у регіоні.
Леттерінг для лого спеціально розроблений Дмитром Растворцевим. В основі літер зашиті букви з літописів з характерними деталями.
Кольори брендингу натхненні з пейзажів, трипільських предметів на вбраннях козаків.
Також розробили маркетингову стратегію розвитку туризму (за це відповідала команда фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави).
Дивіться, який вигляд має нова айдентика Одеського кінофестивалю: її створювали в BBDO Ukraine.