Організація «Україна без сміття» разом із Franchise Group запускають першу соціальну франшизу.

Відтак сортувальних станцій «Україна без сміття» стане більше – Franchise Group допоможе із масштабування проєкту.

«Україна без сміття» отримує франшизу в подарунок на 8-му річницю Franchise Group. «Ми вирішили презентувати франшизу компанії, яка стала «адвокатом» і рупором відповідального ставлення до відходів. Це буде перша сортувальна франшиза, яка масштабує суспільний успіх «України без сміття», – каже Мирослава Козачук, СЕО й co-fоunder Franchise Group.

Євгенія Аратовська (у центрі) та Мирослава Козачук (праворуч) / «Україна без сміття»

«Франшиза «Україна без сміття» буде міксом соціального підприємництва й соціальної відповідальності», – каже Євгенія Аратовська, засновниця організації.

Франшизу вирішили подарувати «Україні без сміття», бо це «популярний проєкт і лідер екоруху в Україні». «Україна без сміття» впевнено демонструє, що на відходах можна заробляти. Прибутки компанії постійно зростають, і зараз вона отримує їх не тільки з продажу вторинних ресурсів», – додають у Franchise Group.


 Franchise Group – компанія-лідер ринку франчайзингу в Україні, яка 8 років створює й продає франшизи, розвиває тематичні каталоги, а також вчить франчайзинговому бізнесу.