«КиївПрайд» представив нову айдентику 2020 року. Тема цьогорічного «КиївПрайду» − «Бути різними добре разом!».

Для створення айдентики оголосили конкурс для дизайнерів, у якому переміг проєкт креативного агентства Mozgi Ideas.

Нову айдентику виконали у вигляді графічних елементів, які символізують потреби та цінності людей: безпеку, різноманіття, цілісність, єдність, видимість, любов.

«Головна деталь − це 3D-модель ліній, які переплітаються, і де кожний колір має символічну форму. Ми подивилися на райдугу і райдужний прапор зсередини, надавши кольору сенсу через об’єм. В основі кожної лінії знаходяться графічні елементи, які візуально показують цінності, спільні для всіх нас. У цих мінімалістичних формах помістилися меседжі різних соціальних груп та культур», − розповів креативний директор Mozgi ideas Влад Болсун.

«Світ давно перестав ділитися на колір шкіри або форму очей, точно так само ми стираємо кордони між сексуальною орієнтацією та гендерною ідентичністю і об’єднуємо таких різних, але прекрасних людей довкола єдиної ідеї – вільної та рівноправної України для всіх», – розповіла піар-менеджерка «КиївПрайду» Софія Лапіна.


 У березні Марш рівності та «ПрайдМісяць» вирішили переенсти на невизначений термін через коронавірус.

 «Уже не страшно»: дивіться фоторепортаж з Маршу рівності 2019 року.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі