«Київводоканал» налаштував дистанційну роботу: які послуги доступні онлайн
«Київводоканал» запустив дистанційне обслуговування споживачів, повідомляє КМДА.
Консультації можна отримати у кол-центрі за номером 202-02-02, на сторінці підприємства у Facebook або через онлайн-чат на сайті.
Крім того, «Київводоканал» прийматиме абонентів через Skype з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, у п'ятницю з 08:00 до 16:00 (з обідньою перервою з 12:00 до 13:00). Консультації надаватимуть працівники 7 київських Центрів обслуговування споживачів.
Що можна вирішити онлайн:
- укласти договір про надання послуг водопостачання;
- змінити обсяги постачання холодної води та водовідведення;
- дізнатись інформацію про споживача;
- подати заявку в систему повірки лічильників;
- подати заявку на опломбування лічильника;
- отримати довідку про відсутність заборгованості;
Оплатити послуги «Київводоканалу» також можна дистанційно. Як це зробити: через додаток «Київводоканал» (доступний тільки у Google Play), з допомогою картки через сайт або додаток банку, в «Особистому кабінеті» на сайті «Київводоканалу».
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі