З 11 до 15 березня українці повернули 303 тисячі залізничних квитків на загальну суму майже 86,6 мільйона гривень. Це пов’язано з карантином в Україні, повідомляє «Укрзалізниця».

Для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах, потрібно звернутися у будь-яку залізничну касу.

Пасажиру одразу повертають кошти, окрім випадків, коли відсутня достатня кількість готівки. У такому разі гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж 6 місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

«Укрзалізниця» вживає усіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням», повідомили в компанії.

Квитки, придбані через інтернет, повертають через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.

«Укрзалізниця» компенсує пасажирам 100% вартості проїзного документа на всі скасовані через введення карантину міжнародні поїзди.

На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасована зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ.


Через поширення коронавірусу деякі країни скасували залізничне сполучення з Україною Польща, Словаччина, Угорщина, Білорусь та Росія. Також «Укрзалізниця» скасувала «потяг чотирьох столиць» до країн Балтії.

Обкладинка: Костянтин Гузенко для The Village Україна