Реклама пельменів, яку у своєму Instagram використовує стритфуд з Бессарабки – це соціальна реклама. Про це вони повідомляють у своєму акаунті. 

«Що ми мали ще зробити, щоб ти зрозумів – соціальна проблема вимагає голосу. Гучного, надривного, скандального. Голосу, на який зійдуться небайдужі».

На відео, опублікованому в акаунті, дівчина каже: «Це соціальні проблеми, про них потрібно говорити».

Переглянути цей допис в Instagram

Ну нарешті. Нарешті ти звернув на нас увагу! Що ми мали ще зробити, щоб ти зрозумів – соціальна проблема вимагає голосу. Гучного, надривного, скандального. Голосу, на який зійдуться небайдужі. Зійдуться всі, хто почув. ⠀ В нас є історія, яка включає в себе три проблеми, що трансльовано в попередніх публікаціях: сексизм, наркозалежність та домашнє насилля. А ще є сотні інших, про які мовчать: расизм, буллінг, кіднепінг – це те, про що треба голосно говорити. #ПельменіГоворять ⠀ А тепер переглянь ще раз текст публікацій, репости яких зробили 20 тисяч разів, охоплення яких більш 150 тисячі людей. Коментарі, кількість яких досягла більше 4 тисяч. Що бачиш? ⠀ Як ще можна було змусити людей поширити статистику даних проблем?! Коли запахло скандалом, про нас написали багато ЗМІ, але намагаючись оцінити масштабність проблеми домашнього насилля в Україні, ми знайшли лише статистику за 2018 рік. Що, не цікаво? ⠀ Ми не показали вам, а змусили побачити актуальні цифри, а тепер нехай говорять усі!

Допис, поширений П.Пельменi (@p.pelmeni)

За словами авторів ідеї, публікації в акаунті були присвячені темам сексизму, наркозалежності та домашнього насилля. Вони були зроблені для того, щоб привернути увагу до проблем. Шукаючи інформацію щодо цих тем, вони знайшли лише статистику за 2018 рік. Тому вирішили в такий спосіб привернути увагу ЗМІ та аудиторії.


«Б’є – значить любить» і «тільки не на обличчя» – це реклама пельменів, яку у своєму Instagram використовував стритфуд з Бессарабки. Авторів акаунта звинувачували у сексизмі.

Ми ще раз пояснили, чому об'єктивація в рекламі – це погано.