Сексистські пости пельменної створили як соціальну рекламу – автори ідеї
Реклама пельменів, яку у своєму Instagram використовує стритфуд з Бессарабки – це соціальна реклама. Про це вони повідомляють у своєму акаунті.
«Що ми мали ще зробити, щоб ти зрозумів – соціальна проблема вимагає голосу. Гучного, надривного, скандального. Голосу, на який зійдуться небайдужі».
На відео, опублікованому в акаунті, дівчина каже: «Це соціальні проблеми, про них потрібно говорити».
За словами авторів ідеї, публікації в акаунті були присвячені темам сексизму, наркозалежності та домашнього насилля. Вони були зроблені для того, щоб привернути увагу до проблем. Шукаючи інформацію щодо цих тем, вони знайшли лише статистику за 2018 рік. Тому вирішили в такий спосіб привернути увагу ЗМІ та аудиторії.
«Б’є – значить любить» і «тільки не на обличчя» – це реклама пельменів, яку у своєму Instagram використовував стритфуд з Бессарабки. Авторів акаунта звинувачували у сексизмі.
Ми ще раз пояснили, чому об'єктивація в рекламі – це погано.