У метро зламалася система продажу електронного квитка (оновлено)
UPD: Система відновила роботу.
На станціях київського метрополітену перестала працювати система продажу Kyiv Smart Card.
Комунальне підприємство «ГІОЦ», яке впроваджує електронний квиток, має оперативно відновити роботу обладнання для продажу електронних квитків.
У касах відновили продаж і поповнення картки метро (зеленої – ред.), а також жетона для разової поїздки. Киянам пропонують звертатися на гарячу лінію для додаткової інформації: 044 366 55 55 або 15-51.
Єдиний електронний квиток планували ввести у другому кварталі 2018 року. Однак згодом запуск перенесли на 14 липня. Врешті е-квиток запустили в тестовому режимі з 1 листопада 2018 року.
ОБКЛАДИНКА: Юрій Назаров