У парку Наталка встановили кнопку екстреної допомоги: як це працює
У парку Наталка на Оболоні встановили кнопку екстреної допомоги, через які можна зв’язатися з правоохоронцями. За допомогою кнопки кияни зможуть повідомити про надзвичайну подію чи злочин.
Правоохоронці визначатимуть, кому саме необхідно направляти виклик, і викликатимуть відповідні служби: поліцію, швидку допомогу, рятувальників чи комунальні служби.
«Функціонал кнопок екстреного виклику дозволяє відслідковувати ситуацію навіть без виклику. Відеоспостереження та запис звуку ведеться цілодобово. Тому навіть якщо виклику немає, у разі виникнення екстреної ситуації оператор зможе на неї відреагувати», – розповів директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.
Кнопки екстреної допомоги почали встановлювати у червні у місцях масового скупчення людей та на туристичних маршрутах. Вони вже працюють на шістьох локаціях міста: на смарт-вулиці Салютній, 2, на Алеї художників, на Пейзажній алеї та у парку «Володимирська гірка».
Невдовзі у Києві з’явиться більше 15 кнопок. До кінця року у місті планують встановити близько 40 кнопок екстреної допомоги.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: КМДА