На Шулявському мосту облаштовують велодоріжку: її покриття не підходить для всіх типів коліс
Під час будівництва Шулявського мосту почали облаштовувати велодоріжку, повідомили у громадській організації «Київ – велосипедне місто».
Велосипедна доріжка завширшки два метри буде розташована на відрізку естакади, що веде з проспекту Перемоги до вулиці Довженка.




За словами радника з питань розвитку велоінфраструктури департаменту транспортної інфраструктури КМДА Станіслава Клименка, для облаштування доріжки підрядники обрали покриття з декоративної бруківки ФЕМ, що суперечить технічним завданням «Київавтодору» та концепції розвитку велосипедної інфраструктури Києва. Доріжку мали б зробити з асфальтобетону.
«Це покриття не підходить для всіх типів колес. До того ж у нас його не вміють класти з мінімальним швом між плиткою. ФЕМ використовують у виняткових випадках, щоб не розвивати швидкість, або в історичній забудові, або щоб привернути увагу зміною типу мощення», – розповів Станіслав Клименко.
На Шулявському мості 17 березня почалися роботи з демонтажу. Роботи мають завершити за 17 місяців, а вартість проєкту оцінюють у майже мільярд гривень.
Дивіться, який вигляд має Шулявський міст під час реконструкції.
Схема об’їзду Шулявського мосту.
Фото: Богдан Бур'яненко / Facebook