Київські дизайнери Дмитро Буланов (Dmytro Bulanov creative büro) та Олег Білий (White Studio Design) створили нову айдентику для курортного міста Генічеськ. 

В основі брендингу Генічеська лежить форма ромба, яка є в кількох образах, що пов’язані з містом. Наприклад, у кристалах сиваської солі, лусці осетра та конструкції залізнодорожного моста Генічеська.

Новий логотип туристичного міста Генічеськ зі слоганом «Міст у відпочинок»

Логотипом стали образи міста всередині ромбічних фігур – море, якір, птах, маяк та риба. Вони утворюють єдину композицію, схожу на опори моста, пояснюють автори. Це відсилання до залізничного моста Генічеська, який є однією із головних історичних пам’яток та символів міста.

Слоганом айдентики є «Генічеськ – міст у відпочинок». Основа ідея нового брендингу –  заклик відвідати туристичне місто. 


 Креативне агентство Fedoriv напередодні презентувало новий офіційний бренд Вінниці.

Фото та обкладинка: Dmytro Bulanov creative büro, White Studio Design