Куди звертатися, якщо порушують права в медичних закладах
Кожен пацієнт має право отримати компенсацію, якщо його здоров’ю завдали шкоди або порушили права, розповіла очільниця Міністерства охорони здоров’я Уляна Супрун.
У МОЗ радять завжди фіксувати порушення прав пацієнтів та збирати усі можливі докази.
Найбільш оптимальним способом подати скаргу є письмове звернення: зареєстрована заява зобов’язує установу відповісти постраждалому. У ній потрібно зазначити дані пацієнта, права якого порушили, та чітко сформулювати суть скарги.
Зі скаргою потрібно звернутися до головного лікаря з проханням її зареєструвати. Відповідачем завжди є роботодавець – заклад охорони здоров’я чи лікар-ФОП, зазначає Супрун.
Якщо не вдається вирішити ситуацію на рівні головного лікаря, у МОЗ радять подавати скаргу до місцевого департаменту охорони здоров’я або зателефонувати на гарячу лінію уряду – 1545. Звернення можуть розглядати від 15 до 45 днів.
Обкладинка: Pexels