Мешканці Києва скористались електронним квитком з початку тестового режиму 122 573 рази. Про це повідомляють у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА.

У КМДА додали, у разі якщо у транспорті не працює валідатор для зчитування квитків, варто звернутись до водія, або за номером вказаним на інформаційних наліпках.

«Якщо водій не відреагує на звернення, рекомендуємо звернутися до КП «Київпастранс» та повідомити час, номер маршруту та бортовий номер транспортного засобу», – повідомили у департаменті.


 У Києві почали продавати електронний квиток у кіосках. Електронний квиток можна придбати в Т-кіосках.

 Єдиний електронний квиток планували ввести у другому кварталі 2018 року. Однак згодом запуск перенесли на 14 липня. Врешті е-квиток запустили в тестовому режимі з 1 листопада 2018 року.

 Редакція The Village Україна дізналася, для чого впроваджують електронний квиток і скільки коштуватиме проїзд.