Пасажир запізнився на літак через поломку експреса до «Борисполя»: йому компенсували вартість квитка
«Укрзалізниця» компенсувала повну вартість квитка (550 доларів) українцю Даніелю Беккеру, який спізнився на свій літак через поломку нового експреса «Київ-Бориспіль», повідомляє «Громадське».
Після інциденту із Беккером зв’язалися представники «Укрзалізниці» та запевнили, що повністю компенсують усі витрати, пов’язані із затримкою експреса.
«Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка у гривнях за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів (вартість квитка). Потім машина з водієм, яку виділила «Укрзалізниця», відвезла мене до аеропорту», – йдеться у коментарі.
Деніел Беккер летів з Києва до Австралії із пересадкою у Катарі: квиток на пересадку йому також змінили.
1 грудня експрес «Київ-Бориспіль» застряг у полі дорогою в аеропорт через проблеми із двигуном. Як результат рейковий автобус прибув до Борисполя на 1,5 години пізніше від запланованого.
Перший рейс експреса до аеропорту «Бориспіль» відбувся 30 листопада.
Обкладинка: «Укрзалізниця»