Нові правила розміщення реклами в Києві: що змінилося
У Києві змінилися правила розміщення зовнішньої реклами. Такі зміни до «Правил благоустрою Києва» внесли депутати на засіданні Київської міської ради.
Що змінилося у правилах розміщення реклами:
Розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо можна робити лише у спеціально призначених місцях.
Реклама (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефон, номер дозволу та термін його дії.
Рекламу будь-яких видів, незалежно від місця розташування, без належного маркування вважають такою, власники якої невідомі.
Рекламні засоби, які розміщенні в охоронних зонах інженерних конструкцій, у випадку виникнення аварійної ситуації демонтують балансоутримувачі, або власник рекламного засобу без відшкодування збитків.
Якщо власник реклами самовільно розміщує її не в спеціальному місці, то на номер абонента, зазначений в оголошенні, буде здійснюватися автододзвін з інформуванням про порушення правил благоустрою.
Рішення підтримали 66 депутатів.
Обкладинка: Пітер Гріффін/Public Domain