Студія Артемія Лебедєва презентувала айдентику для Київської опери. У театрі її не замовляли
Російська студія Артемія Лебедєва презентувала концепт айдентики на базі шрифтової композиції для Національної опери України.
Ідея студії полягає в тому, що за допомогою «заспіваних» букв будь-які носії, від гардеробних номерків до чохлів для смартфонів, стають музичними.


Розробники айдентики розповідають, що «напис зображає специфіку театру буквально».
«Опера – це спів, а спів – це коливання звуку. Голосні букви в логотипі та фірмових матеріалах не просто стоять на своїх місцях, вони співаються, і це одразу видно. Приголосні літери проспівати не можна, тому вони залишаються статичними», – розповіли у студії Артемія Лебедєва.

Окремими елементами айдентики стали полотнища тканини з химерними обрисами.

У Національній опері України повідомили, що не замовляли російській студії концепт айдентики. «Ми не в курсі, не замовляли і не маємо до цього жодного стосунку», – розповіли The Village Україна у театрі.

Фото та обкладинка: Студия Артемия Лебедева