Що змінилось у форматі роботи невідкладної медичної допомоги
З 1 вересня у Києві бригади невідкладної медичної допомоги перейшли у підпорядкування Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
Відтепер усі виклики контролюються вже на етапі телефонного дзвінка пацієнта. Ведеться аудіозапис звернення та таймінг від отримання виклику і до його виконання. Номер абонента, який зателефонував медикам, визначається автоматично.
Також запроваджується фахова диференціація викликів. Тобто прийом усіх викликів здійснює фахівець, який визначає, яка саме допомога необхідна пацієнту – невідкладна чи швидка.
Відповідно до договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, невідкладну допомогу також можуть надавати сімейні лікарі, педіатри та терапевти із 08:00 до 20:00 у будні та із 9:00 до 15:00 у вихідні та святкові дні.
Також на базі Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф працює цілодобова телефонна лінія «Порада лікаря телефоном» за номером
15-83. Медик надасть рекомендації та допоможе визначитися із подальшою тактикою поведінки.
Нововведення мають позитивно вплинути на роботу цієї служби та на якість надання медичної допомоги киянам.
Обкладинка: Victor Vizu/Wikimedia