У Міністерстві інфраструктури розглядають варіант фінансування будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва на умовах концесії, пише ЦТС із посиланням на підсумки засідання у міністерстві щодо активізації будівництва нової Окружної.

Зараз першочерговими питаннями є фінансування, стадія готовності проекту і ситуація з документацією щодо землевідведення, зазначив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.

«Розглядається три варіанти фінансування будівництва Великої кільцевої дороги навколо Києва: за рахунок державного бюджету, залучення міжнародних інвесторів або на умовах концесії. Необхідно якнайшвидше вирішити всі проблемні питання і почати будівництво першої черги ВКАД», – сказав він.

За підсумками наради було доручено упродовж двох тижнів подати до міністерства пропозиції щодо шляхів вирішення проблемних питань.


 На початку 2018 року мер Києва Віталій Кличко повідомив, що цьогоріч влада продовжить реалізацію проекту нової Окружної дороги, що допоможе розвантажити центр міста від транзитного транспорту, пустивши його в об’їзд.

 Відомо, що столична влада уклала угоду з китайським консорціумом на будівництво Окружної в 2016 році. Вартість проекту близько 2 мільярдів доларів. За проектом довжина нової кільцевої дороги становить близько 200 км і пройде через Ворзель, Глеваху, Українку, Бориспіль і Старі Петрівці.

 Законопроект про концесійні (платні) автошляхи ухвалили у Верховній Раді 27 лютого 2018 року. Після набрання документом чинності приватні компанії зможуть будувати дороги та брати за проїзд платню. Максимальний розмір плати за разовий проїзд визначатиме уряд. Планується, що для всіх платних доріг створять безкоштовну альтернативу.

обкладинка: Florida State Road 417 / Wikipedia