Пасажири «Укрзалізниці», які не можуть особисто повернути квитки на потяг у касі, можуть надсилати їх на адреси регіональних філій. Про це компанія повідомила після припинення повернення квитків через інтернет.

Для такого повернення треба роздрукувати посадкові документи, разом із заявою, в якій потрібно зазначити інформацію банківської платіжної картки в обсязі, необхідному для здійснення переказу коштів.

До заяви також необхідно надати довідки, які підтверджують, що ви не маєте змоги повернути квитки в касах з «поважних причин». Наприклад, довідки про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону тощо.

Сума повернених коштів за невикористаний квиток може бути від 100% до 10% вартості квитка.


З 12 грудня «Укрзалізниця» тимчасово призупинила повернення квитків через інтернет «для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди».