У «Київавтодорі» пояснили, чому продовжують посипати дороги сіллю
У «Київавтодорі» не мають наміру відмовлятися від солі у боротьбі зі снігом. Про це повідомив керівник корпорації Олександр Густелєв.
«На сьогодні сіль є найбільш ефективним матеріалом, який використовується у Києві. Більшість реагентів, які використовують у світі, – це реагенти на базі солі», – повідомляє він.
Густелєв також додав, що в деяких країнах до солі додають певні хімічні реагенти, що веде, за його словами, до здорожчання.
«Найближчі до солі якісні реагенти, які сьогодні використовуються у світі, за вартістю в десять і більше разів дорожчі, ніж сіль», – каже керівник «Київавтодору».
За його словами, в Берліні, Цюріху та в Парижі відмовились від будь-яких реагентів і продовжують використовувати сіль.
«Те, що стосується наслідків використання солі – то є певні наслідки для доріг, але це не настільки шкідливо для дорожнього покриття, як результати слизькості і аварій на дорогах. Щодо авто – сіль для авто шкідлива, але тут ми вибираємо між безпекою, а інколи і життям, і невеличкою шкодою для металу», – каже він.
Як The Village Україна повідомляв раніше, через мокрий сніг із дощем і пониження температури київські вулиці превентивно обробили соляною сумішшю.
Фото: kiev.klichko.org