Брендинг «Євробачення-2018»
Організатори «Євробачення-2018» презентували лого та слоган пісенного конкурсу. Про це йдеться на офіційному сайті.
Офіційним слоганом «Євробачення-2018» є All Aboard! – «Усі на борт!», а головним елементом логотипа конкурсу – морська мушля.

«Португалія завжди зв'язувала Європу з рештою світу через океан, а 500 років тому Лісабон був центром багатьох важливих морських шляхів. Зараз Лісабон використовує зв'язок з океаном як натхнення для слогану, запрошуючи міжнародну спільноту зібратися для цьогорічного конкурсу», – повідомляють організатори.
Крім основного лого, команда дизайнерів підготувала 12 інших варіацій, які передають концепцію різноманіття морського світу.

Пісенний конкурс «Євробачення-2018» відбудеться у Лісабоні. Півфінали конкурсу пройдуть 8 і 10 травня, фінал – 12 травня.
Українські рекламні агенції Banda та Republique отримали головну нагороду на всесвітньому дизайнерському конкурсі Red Dot Award за брендинг «Євробачення-2017».