Лекторій don’t Take Fake
В рамках фестивалю вуличної культури don’t Take Fake відбудеться дводенний лекторій, де можна буде дізнатися, як створювати та розвивати бренди.
Лектори розкажуть, як розробити стратегію, налагодити виробництво, створити онлайн-магазин і побудувати «фізичний» магазин, як комунікувати з медіа й лідерами думок, що робити з договорами, якщо ви не маєте юридичної освіти.
16 вересня лекційна частина буде від DTF Magazine, а 17 вересня від Projector.
16 вересня / Перший день лекторію
12:00—13:00 «Що робити з простором усередині магазину?»
Маргарита Кругляк — візуальний мерчандайзер і вітриніст. Працювала зі світовими брендами — G-Star RAW, Diesel, Tommy Hilfiger, а також українськими брендами — Lake Studio, Syndicate.
13:00—14:00 «Як побудувати магазин»
ХТО: Микола Чумак — CEO та засновник idnt. Спеціалізація компанії — розробляння форматів магазинів.
14:00—15:00 «Як молодому бренду побудувати комунікацію з медіа»
Хто: Анастасія Івченко — PR-фахівець. Колишній директор з комунікацій Sleeper — українського фешен-стартапу, що найдинамічніше розвивається.
15:00—16:00 «Як бренду не облажатися із законом, якщо його засновник — не юрист»
хто: Андрій Бондаренко та Максим Попов — юристи і співвласники Fashion Law, спеціалізуються на роботі з брендами. Працюють з Corner Concept Store, Gallery48.
16:00—17:00 «Що робити з виробництвом в Україні»
Хто: Микита Бондаренко — засновник українського бренду чоловічої нижньої білизни Scowth. Аліна Очеретяна (до одруження — Качоровська) — співзасновниця ательє з пошиття взуття Kachorovska atelier. Микола Серезітінов — засновник бренду рюкзаків KEEP (WE ARE ABLE).
17:00—18:00 «Як створити онлайн-магазин», Михайло Клемешев
хто: Михайло Клемешев — директор з розвитку Omnicore LLC — міжнародної компанії з виробництва програмного забезпечення, що об’єднує сучасні технології та класичну роздрібну торгівлю.
18:00—19:00 Instagram воркшоп, Євгенія Гаврилко
ХТО: Євгенія Гаврилко — бренд-ментор і PR/SMM-консультант.
17 вересня / другий день лекторію
12:00—13:00 «Стратегія бренду»
Хто: Дмитро Деркач — співвласник мережі кінотеатрів «Планета кіно»
13:00—14:00 «Як не можна писати від імені брендів»
Хто: Анастасія Марушевська — співзасновник і креативний директор Prorizni, у минулому — Senior Copywriter у Havas Digital, Copywriter у Prodigi й Hoshva.
15:00—16:00 «Цей особливий, складний, цікавий, запальний тиждень життя дизайнера в продукті»
ХТО: Денис Суділковський — Head of Products Design у ЛУН.ua.
16:00—17:00 «Про дизайн у SMM»
Хто: Еміль Вольскі — Product Designer у Wartech.
17:00—18:00 «Self-Branding»
Хто: Руслан Назаренко — Brand Ambassador у Branch, працював CMO в компанії Pibox.
18:00—19:00 «Як побудувати бренд»
Хто: Олексій Малицький — CEO Octogin, засновник Sammy Icon, Clan P.
попередня реєстрація на лекторій
Де: комплекс «Торонто-Київ»; вулиця Велика Васильківська, 100
Коли: 16-17 вересня 12:00 - 20:00
Скільки: 80 грн у дні проведення фестивалю