«Міст на Троєщину» у рекламі Diesel
Українська студія Family Production зняла рекламу для осінньо-зимової колекції Diesel під назвою Go With the Flaw.
«Ідея належить рекламній агенції Publicis, а концепцію розробив французький продакшн Division і режисер Франсуа Русселе. Відповідальність Франсуа – й історія ролика. Із цим режисером ми вже працювали раніше у проекті Dior. Окрім того він має досвід співпраці з Nike», – розповів The Village Україна продюсер Family Production Микита Буковський.
Саундтреком для відео стала пісня Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.
У відео є кадри зняті на Подільсько-Воскресенському мосту у Києві.
«Міст – це дуже поетичний образ. Це найбільш пам’ятна локація у кліпі, тому важливо було знайти правильне місце. Режисеру він сподобався. Усі локації використали у первинному вигляді, з мінімальним використанням декорацій», – розповідає Микита Буковський.
Основна локація з монтажною кімнатою – це Національний університет театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого. Аеропорт відтворили за допомогою декорацій у Будівлі торгівлі на Львівській площі.
Ідея ролика в тому, що в кожної людини є свої недоліки, але цього не варто соромитися. Треба бути самим собою. Це навіть на рівні гри слів.
Микита Буковський, продюсер Family Production
Відеоролик вийде і на телебаченні, але його основне застосування – діджитал.
Великий матеріал The Village Україна про Family Production у рубриці «Власники» – за посиланням.
Family Production – продакшн-студія, що виробляє рекламні ролики для українських та західних брендів. Серед клієнтів – McDonald’s, Philips, Nivea, Dior, Vodafone і Київстар.
«Міст на Троєщину» увійде в німецький посібник як приклад невдалого проекту. Будівництво мосту оцінюють у 350 мільйонів євро.