28 серпня презентували новий сайт Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ 1557 із ширшим спектром сервісів. Про це повідомляє КМДА.

 посилання

За допомогою сервісу можна:

 дізнатися про причини відключення послуг;
 залишити заявку про аварійні ситуації;
 отримати інформацію про обслуговуючу організацію, наявність будинкового лічильника тепла;
 отримувати оперативні повідомлення на пошту.

Для початку роботи із сайтом необхідно авторизуватися. Якщо при реєстрації залишити електронну пошту, то надалі вам приходитимуть повідомлення про планові відключення послуг або поточні відключення через аварійні випадки. У повідомленнях будуть вказувати причини відключення і терміни відновлення послуги. На сайті можна вказувати кілька адрес, щоб відслідковувати стан надання послуг, наприклад, у будинку батьків.

У рубриці «Адресно-довідкова інформація» зібрана довідка про обслуговуючі організації з телефонами, адресами та днями прийому.

Окремою рубрикою виділені питання щодо ПАТ «Київводоканал», де можна, зазначивши номер особового рахунку звірити та оновити показання квартирного лічильника та оплатити послугу.

У КМДА зазначили, що сервісом можуть користуватися будинки, які обслуговуються комунальними ЖЕДами або ті ОСББ та ЖБК, що уклали договір із 1557.