В метро точки для гри музикантів хочуть продавати на інтернет-аукціонах
Ініціативна група пропонує використовувати систему онлайн-аукціонів, завдяки якій музиканти можуть броювати місця для виступів у київському метрополітені.
Проект Kyiv Metropolitan Music Spots готовий до пілотного запуску в найкоротші терміни. Він пройшов обговорення з депутатами міської ради, профільними департаментими, які проявили інтерес. Для пілотного запуску проекту ініціативна група пропонує використовувати систему онлайн-аукціонів (Auction 3.0), завдяки якій музиканти зможуть бронювати місця для виступів у київському метрополітені
«В нас є готова система для аукціонів, розроблено дизайн точок, а також юридично є напрацювання як це треба імплементовувати. Конкретне рішення про запуск пілоту мають прийняти органи міської влади», — розповіли The Village Україна автори проекту.
Проект був створений Фондом інновацій та розвитку (IDF reforms lab). До проекту долучились учасники з різних сфер: музиканти, громадські активісти, політики, юристи.
«Сама ідея з'явилась, коли в підземці до скрипаля підійшла поліція і сказала що гра в метро незаконна. В Києві музика в підземці існує в тіні і поза законом», — розповіли автори Kyiv Metropolitan Music Spots.
Як це працює:
Метрополітен відводить спеціальні точки Music Spots.
Точки можна забронювати на аукціоні на сайті Kyiv Metropolitan Music Spots. Також аукціон може одночасно проводитись різними приватними сервіс-провайдерами, і кожен з них може мати свій сайт (фронт-енд). Для бронювання треба обрати час, місце та запронувати власну ціну.
Точки планується здавати для бронювання на дві години. Стартова ціна для аукціону буде визначались на рівні вартості оренди трьох квадратних метрів в метро. Це буде близько 20-30 гривень за дві години. Далі вартість визначатимуть самі учасники акціону залежно від часу та місця.
«Завдяки тому, що музикант заплатить за бронювання точки певні кошти, він буде зацікавлений в рентабельності. Він вмотивований грати якісну музику, щоб повертати вже сплачені гроші за точку плюс мати прибуток. Виникне конкуренція, а значить підвищиться якість музичного контенту», — кажуть автори у розмові з The Village Україна.
Аукціон, бронювання, інформація про того, хто забронював, час, місце та його ціну — можна відслідковувати онлайн. Наразі автори проекту чекають відповіді від органів місцевої влади.