ГідРожеві секс-іграшки, коктейль і худі. Як українські бізнеси підтримують жінок із раком грудей
Жовтень, або рожевтень – місяць боротьби з раком молочної залози
Приблизно половина всіх випадків раку молочної залози виникає в жінок, які не мають конкретних чинників ризику, крім статі й віку (старше 40 років). Також приблизно в 0,5% – 1% чоловіків може виникнути рак молочної залози, свідчать дані ВООЗ.
Цей вид раку стає причиною смерті для більш ніж пів мільйона жінок у світі щороку. В Україні це друге за поширеністю онкологічне захворювання, яке становить 22,5% від усіх онкологічних захворювань.
Жовтень – місяць боротьби з раком молочної залози, мета якого – підвищити обізнаність суспільства про причини, профілактику, діагностику та лікування цього захворювання. Уже третій рік поспіль фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family проводить акцію «Рожевтень» у співпраці з українськими бізнесами: відсоток від продажів передають на підтримку жінок, які проходять лікування від раку.
Цьогоріч хочуть зібрати 2 мільйони гривень на препарат для лікування раку молочної залози, що не закуповує держава. Редакція The Village Україна розповідає детальніше, які заклади й бренди долучаються до акції й що саме можна придбати, щоб підтримати жінок із раком молочної залози.
Одяг
Roar
Бренд купальників і круїзного одягу перераховуватиме у фонд Inspiration Family весь прибуток із продажу спеціального дропу. «Кожна річ із цієї колекції стане твоїм особистим нагадуванням про обстеження. А ще це чудовий спосіб сказати «я люблю себе» і «я люблю тебе», – коментує засновниця бренда Анастасія Шашкова.
Spletinnya
Панно з макраме у формі грудей – це декор у подарунок подрузі чи своєму лікарю-мамологу, вважає бренд. Половину коштів із продажу передадуть на закупівлю препаратів для жінок із раком молочної залози. «Знаю, наскільки важко буває наважитися на планове чи перше обстеження, але нагадую, що піклування складається з маленьких кроків. І кожен із них – важливий», – пише засновниця бренда.
Love Stories Ukraine
Кожен проданий рожевий комплект білизни – це 250 гривень у фонд дорослих онкопацієнтів, який закупить ліки для жінок із раком молочної залози.
Freeki
Молодий київський бренд одягу продаватиме рожеві худі й світшоти з різною вишивкою, щоби «більше людей могли бути обізнаними, піклувались про себе й рідних і почували себе вільними». На боротьбу з раком молочної залози спрямовуватимуть 15% від продажу цих виробів. «Здорове тіло – це свобода. Свобода жити, відчувати, рухатись і кайфувати бути», – кажуть у команді.
Lovespace
Український секс-шоп Lovespace планує проводити розіграш іграшки рожевого кольору на підтримку жінок із раком молочної залози. Стежити за анонсами в соцмережах варто в середині місяця (14–16 жовтня).
Заклади: від солодощів до коктейлів
Піцерія «Автостанція»
Щоб підтримати жінок із раком молочної залози, піцерія «Автостанція» продаватиме брауні із заварним кремом, вишнями та вершковим пломбіром.
Mimosa Brooklyn Pizza
«Бруклінська піцерія на Бессарабці» Mimosa Brooklyn Pizza пропонуватиме благодійний коктейль Mr Pinky на підтримку жінок із раком молочної залози. Весь прибуток із продажів спрямовуватимуть у благодійний фонд.
Squat 17b
Малиновий лимонад стає не просто лимонадом, а інструментом для допомоги, кажуть у закладі. 50% із продажів напою передадуть на боротьбу з раком молочної залози.
Best Way To Cup
Кав’ярня Best Way To Cup поблизу Львівської площі долучиться до акції, продаючи протягом жовтня цукерку з білим шоколадом, малиною й кокосовим борошном. Увесь прибуток із продажів передадуть у фонд Inspiration Family.
«Кудрява кава»
Кав’ярня на Позняках «Кудрява кава» спрямовуватиме на підтримку жінок із раком молочної залози 20% від продажів усіх десертів і напоїв рожевого кольору, а також схожих відтінків (червоний, фіолетовий).
Omnomnom
Веганське кафе у Львові пропонуватиме рожевий смузі, половину з продажів якого долучать до збору на ліки для жінок із раком молочної залози.
Lol & Pop Сandy
Цукерки, у складі яких цукрозамінник і сублімована малина чи полуниця, можна буде придбати в кондитерському магазині Lol & Pop Сandy на вулиці Урлівській на лівому березі. 10% із продажу підуть на боротьбу з раком молочної залози.
Slice
На підтримку жінок із раком молочної залози кондитерська Slice продаватиме сирок, укритий рожевим шоколадом.
Акцію «Рожевтень» підтримуватимуть не лише київські заклади. Наприклад, у Львові: Cheese Bakery (макарони у формі грудей; 10 гривень із кожного передають у фонд); 7 Seven Heaven Coffee (50 гривень із кожного моктейлю «Фламінго» на основі полуничного пюре й рожевого шоколаду) або «Довгі бурхливі оплески» (коктейль на основі рожевого джину), а також «Зозуля» в Чернівцях (увесь прибуток за жовтень із продажів торта «Рожевий велюр»).
Долучитися до місяця обізнаності про рак молочної залози також можна, узявши участь у благодійному забігу на ВДНГ, який відбудеться 7 жовтня. Зареєструватися на забіг можна за посиланням. Стати учасником забігу також можна офлайн в Україні та за кордоном, визначивши для себе комфортну дистанцію. Долучитися можна тут. Крім того, підтримати жінок із раком молочної залози можна донейтом за посиланням.