26 травня у Києві відбудеться міжнародний фестиваль вуличної культури Hypecon. Його в 2017-му заснував Деніз Косан: він хотів об’єднати людей, що люблять вуличну культуру та стильний одяг. Відтоді фестиваль проводили у Стамбулі та Празі. У 2019 році Hypecon уперше пройде й у Києві.

Організатори Hypecon у Києві запевняють, що фестиваль – ідеальне місце, щоб придбати нове взуття чи одяг, поїсти на фудкорті та стати власником лімітованої пари кросівок. Розповідаємо, що буде відбуватись на фестивалі Hypecon.

Hypecon

КОЛИ: 26 травня, 11:00-20:00

ДЕ: Арт-причал, вулиця Набережно-Хрещатицька, причал №2

СКІЛЬКИ: 150-750 гривень

ЛІНК

Бренди

Учасниками фестивалю будуть понад 15 українських та іноземних брендів і магазинів. Серед них: Riot Division, Keep, Sort Company, Sneakermate, Metrique, SHIFT. Магазини презентують нові колекції та продаватимуть речі зі знижками. Також деякі бренди спеціально для фестивалю готують лімітований мерч із Hypecon.


Riot Division представлять нову жіночу капсульну колекцію. Крім того, обіцяють знижки до −30% на колекцію сезону весна-літо 2019.

Sneaker Mate Concept Store вчитимуть, як правильно чистити взуття. Гості зможуть придбати взуття магазину зі знижками.

BZR («Бика За Роги») продаватиме усі свої кепки зі знижкою −10%. А ще проведе розіграш однієї з них.

Happy Socks презентує дві лімітовані колекції у колаборації із The Beatles та The Rolling Stones.

Sort company покаже нову колекцію одягу. Також бренд подарує можливість власноруч зробити принт на футболці за допомогою шовкотрафаретного верстата.

MRSLV продаватиме одяг зі знижками до 30%, нові літні речі та колаборацію з групою СБПЧ і танцівницею з ApacheCrew.

Платформа з пошуку рідкісних кросівок Werare привезе близько 40 моделей взуття, які можна буде придбати.

8-bit kicks представить понад 25 унікальних пар кросівок, які пропонують купити зі знижками.


Окрім ярмарку, організатори готують воркшоп, публічну дискусію, аукціон та лотерею для гостей.

Розклад


14:00 – воркшоп з кастомізації від Діми Демиденка з DDN custom – першої української майстерні з персоналізації взуття. Він розмалює пару кросівок Nike Air Force 1, яку пізніше розіграють.

16:00 – Hypeconversations: засновник фестивалю та інші діячі вуличної культури будуть обговорювати теми та проблеми, пов'язані з кросівками. Гості також зможуть долучитися до дискусії.

18:00 – аукціон: на фестивалі можна буде придбати кросівки, а також картини київських стритарт-художників, дизайнерів та тату-майстів. Гості Hypecon зможуть принести свої кросівки: якщо вони у хорошому стані, їх виставлять на продаж.

19:00 – Лотерея. Організатори фестивалю розіграють між відвідувачами:

  • подарунковий набір Supreme
  • кросівки Yeezy Trfm від магазину Bata clothing
  • кросівки Adidas Spezial Colour Malmo від Cross Centre
  • подарунки від Riot Division, SHIFT, «ЛЁД», Metrique та інших
  • поїздка на літній Hypecon у Прагу

Лотерейні купони вже включені у квитки GА+ і Special. Їх буде змога придбати окремо і на спеціальному стенді біля входу.

Музика

За музику на фестивалі будуть відповідати запрошені музиканти з Відня. Діджей Денис Коровін з командою виступатимуть на стенді бренду Tochka black market. Діджеї будуть грати увесь день.

Арт-зона

На Hypecon презентують арт-зону, де покажуть виставку картин і фотографій Alexis Olin – засновника бренду Metrique, а також інсталяції та скульптури від молодих київських дизайнерів і художників.

Фудкорт

На фестивалі буде невеликий фудкорт. Пропонують спробувати стритфуд Green13, морозиво від Mr. Pops. На барі пригощатимуть Jameson і RedBull і подаватимуть крафтове пиво з Kyiv Local Bravery.

Квитки

Організатори фестивалю пропонують три види вхідних квитків: Special ticket, GA+ та загальний GA. Придбати їх можна тут.

Special ticket (750 гривень) дає право пріоритетного входу, а також є запрошенням на закриту вечірку та конференцію фестивалю (25 травня). Special ticket містить купон на аукціон і лотерею.

GA+ (350 гривень): запрошення на конференцію фестивалю, лотерейний квиток і фірмовий стікерпак.

Загальний квиток GA (150 гривень) передбачає лише вхід на фестиваль.

Фото: Marie Siedl