У Києві влаштують безкоштовний воркшоп для молодих рекламістів
28 квітня Планета Кіно разом з Molodiya Festival проведуть безкоштовний воркшоп для молодих рекламістів та креаторів.
Головним спікером буде Олександр Смірнов – креативний директор Tabasco Group, Президент Клубу Арт-директорів України та постійний журі фестивалю. Олександр зосередиться на тому, як зробити ефективну соцрекламу, а не просто освоїти бюджет. Планується розбір найкращих світових кейсів та відвертий аналіз вітчизняної реклами. До воркшопу також долучиться проект 1+1 Медіа – Вища школа Media & Production.

Вхід вільний за реєстрацією або відміткою «піду» у події. 28 квітня о 17:00
Воркшоп проводиться в рамках спільного проекту Планета Кіно та Molodiya Festival «Людина людині» – конкурсу соціальної реклами про взаємоповагу.